14 مددجوی اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی کامیاران آزاد شدند

سرویس کردستان - در پی بازدید دادستان عمومی و انقلاب کامیاران از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی این شهرستان, ۱۴ نفر از مددجویان این مرکز به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش کرد پرس, کورش مرادی در جریان بازدید خود از اردوگاه حرفه آموزی و کاردمانی این شهرستان در اجرای سیاست های ابلاغی قوه قضائیه در جهت کاهش جمعیت کیفری زندان ها پس از بررسی پرونده مددجویان حائز شرایط در چهار چوب قوانین و مقررات با مرخصی منتهی به آزادی ۱۴ نفر از مددجویان این مرکز موافقت کرده و این افراد به آغوش خانواده خود برگشتند.

وی اظهار کرد: در ادامه این بازدید و در اجرای نامه معاون قضایی قوه قضاییه در خصوص بررسی پرونده مددجویان واجد شرایط عفو با تشکیل شورای طبقه بندی زندان با حضور اعضاء و دادستان شهرستان پس از بررسی های صورت گرفته پرونده های مددجویان، با تعداد 119 پرونده که دارای شرایط اعطای عفو حسب بخشنامه ابلاغی بودند, موافقت شد.

در ادامه دادستان کامیاران ضمن بازدید از بندهای داخل زندان با تعدادی از مددجویان به منظور رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست آنها به صورت چهره به چهره دیدار و دستورات لازم حسب درخواست های آنها را صادر کرد.

در پایان نیز با تعدادی از خانواده زندانیان که در جهت پیگیری امور مربوط به مددجویان خود به زندان مراجعت کرده بودند دیدار و دستورات لازم در جهت رفع مشکلات و درخواست های آنها نیز صادر شد.

کد خبر 22905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha