یک اتوبوس آمبولانس دیگر به اورژانس ایلام اضافه می‌شود

سرویس ایلام - رئیس اورژانس کشور در جلسه بررسی چالش‌ها و مشکلات اورژانس استان از اضافه شدن یک اتوبوس آمبولانس دیگر به اورژانس ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، دکتر جعفر میعادفر گفت: تمام استان‌ها مورد اهمیت است اما ایلام با توجه به درگاه اصلی بودن و کم برخوردار بودن استان و حجم بالای تردد در اربعین از اهمیت بیشتری برخوردار است و خدمات به زوار از اولویت‌های اورژانس باشد.

وی در خصوص برنامه ریزی جهت ارتقای زیر ساخت اورژانس ۱۱۵ ایلام گفت: در سال آینده نرم افزار به روز شده ماموریت‌ها و عملیات‌های اورژانس در استان ایلام مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

رئیس اورژانس کشور گفت: مطالبات ما باید در راستای تکمیل لجستیک و تکمیل تجهیزات جهت ارتقای خدمات باشد تا در خصوص تعهد به مردم درست عمل کنیم و بزودی یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به ناوگان لجستیک اورژانس ایلام اضافه خواهد شد و پایگاه هوایی اورژانس هوایی در ایلام بزودی مجددا آغاز به کار خواهد کرد.

میعادفر خاطر نشان کرد: در بحث البسه پرسنل طبق ضوابط قانون باید به همکاران لباس داده شود چرا که آراستگی یکی از ویژگی پرسنل اورژانس است و امید است دانشگاه ایلام نظر ویژه‌ای به این مورد داشته باشد.

وی افزود: در تعمیر و نگهداری آمبولانس‌ها علاوه بر فراگیری و آموزش نگهداری آمبولانس به تکنسین‌های اورژانس در ارتباط با تغییر و تولید کابین عقب آمبولانس باید قراردادها با شرکت‌های معتبر صورت پذیرد که از چند بار کاری پرهیز شود.

کد خبر 23015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha