معرفی شهردار سابق منطقه 3 سنندج به هیئت تخلفات اداری/پیمانکار ملزم به اجرای تعهد است

سرویس کردستان – در پی انتشار گزارشی با عنوان «تخلف شهرداری و عدم تعهد پیمانکار جان 40 خانوار سنندجی را به مخاطره انداخت» در خبرگزاری کرد پرس، شهردار سنندج اعلام کرد، شهردار سابق منطقه 3 سنندج برای پاسخگویی به این تخلف به هیئت تخلفات اداری معرفی می شود.

سیدانور رشیدی در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، با بیان اینکه فسادستیزی و جلوگیری از تخلف مهمترین مسئله مدیران در دولت سیزدهم است، گفت: با توجه به اینکه در ارائه پایان کار به پیمانکار پروژه نگین آبیدر سنندج تنها به اخذ یک تعهد محضری بسنده شده و ضمانت اجرایی پشت این تعهدنامه نیست، تخلف شهردار سابق در صدور پایان کار این مجتمع مسکونی محرز بوده و باید پاسخگو باشد.

وی افزود: پیمانکار این پروژه آقای «ماشاالله راست بین» است که در ساخت و سازهای انبوه در سطح شهر سنندج ید طولانی دارد و از این رو شهرداری باید جهت اجرای این تعهد توسط پیمانکار، اقدامات لازم را انجام و پیگیر این موضوع باشد.

شهردار سنندج اظهار کرد: از آنجایی که برای صدور پایان کار باید مراحل احداث ساختمان و یا مجتمع مسکونی به طور کامل به پایان برسد و در پروژه نگین آبیدر سنندج دیوار حائل طراحی شده، احداث نشده است پس نمی توان با یک تعهد پایان کار را صادر و جان چندین خانواده ساکن در آن را به مخاطره انداخت.

رشیدی ادامه داد: همین امروز طی نامه ای مفصل با مستندات قانونی، تخلف شهردار سابق منطقه 3 سنندج به هیئت تخلفات اداری گزارش می شد و در کنار آن نیز پیگیر اجرای تعهد توسط پیمانکار خواهیم بود.

کد خبر 23062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha