محکومیت میلیاردی شهرداری ارومیه بابت مطالبات معوقه پیمانکاران

سرویس آذربايجان غربى- شهردار ارومیه خواستار اندیشیده شدن چاره‌ای برای مطالبات پیمانکاران از سوی شورای اسلامی شهر ارومیه شد گفت: از بابت مطالبات معوقه پیمانکاران نزدیک به ١٠٠ میلیارد تومان محکوم شده‌ایم.

به گزارش کردپرس، شهردار ارومیه در صحن علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به مسدود شدن ۲۴ فقره از حساب‌های شهرداری توسط پیمانکاران گفت: در یک مورد ۱۷۰ میلیون تومان بدهی شهرداری در اواسط دهه ۹۰ به بیش از ۴ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

حسین مهدی زاده با یادآوری مطالبات شهرداری ارومیه از برخی دستگاه‌های دولتی افزود: از یک تعاونی بیش از ۱۰۰ قطعه و از یک دستگاه دولتی هم ۷۷ قطعه زمین طلب داریم.

شهردار ارومیه گفت: بر اساس قانون سهم شهرداری‌ها از زمین‌های دولتی ده درصد است که تاکنون در مورد شهرداری ارومیه هیچ سهمی وصول نشده است.

مهدی زاده همچنین وجود ۲۸۱ خودروی استیجاری در شهرداری را بیش از نیاز ارزیابی کرد و ادامه داد: آیا شهرداری به ۲۸۱ خودروی استیجاری واقعاً نیاز دارد؟ برخی فشار می‌آورند که قرارداد آنها را ببندم ولی من مقاومت کردم چون نمی دانم بر اساس کدام نیازسنجی آنها به بدنه شهرداری وارد شدند.

مهدی زاده خواستار اندیشیده شدن چاره‌ای برای مطالبات پیمانکاران از سوی شورای اسلامی شهر ارومیه شد و ادامه داد: از بابت مطالبات معوقه نزدیک به یکصدمیلیاردتومان محکوم شده‌ایم.

شهردار ارومیه تاکید کرد: برای دریافت مطالبات شهرداری دو پاساژ را اخیراً پلمبکرده‌ایم و در تلاش برای رسیدن به مطالباتی از جمله ۷۷ قطعه زمین در میدان ۷ تیر هستیم و به نتیجه خواهیم رساند.

کد خبر 23138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha