5 همایش مجازی هفته پژوهش دردانشگاه پیام نور کردستان برگزار می شود

سرویس کردستان - رئیس دانشگاه پیام نور کردستان از برگزاری 5 همایش مجازی به مناسبت هفته پژوهش در این دانشگاه خبرداد و گفت: این همایش ها از 21 تا 25 آذر برگزار می شود.

به گزارش کرد پرس، یعقوب احمدی گفت: وزارت علوم شعار امسال این هفته را پژوهش و فناوری، پشتیبان تولید اعلام کرده و برنامه‌های ویژه‌ای هم در سطح دانشگاه‌ها به همین مناسبت تدارک دیده شده است.

وی به برنامه‌های هفته پژوهش دانشگاه پیام نور استان اشاره کرد و افزود: همایش مجازی با موضوع مطالعه تفسیری شیوه‌های مواجهه با چالش‌ها و مخاطرات تجارت غیررسمی در نواحی مرزی توسط محمد قادری برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان اظهار کرد: همایش آشتی با مولوی توسط هادی یوسفی و آوازهای کار در مناطق کردنشین توسط حسین محمدزاده برگزار خواهد شد.

احمدی امه داد: از دیگر موضوعات همایش‌های این هفته در دانشگاه پیام نور استان می توان به بازی منصفانه توسط آرام عزیزی اشاره کرد.

وی یادآور شد: مروری بر ظرفیت های توسعه پایدار روستایی کردستان توسط عادل سلیمانی مدرس دانشگاه و مشاور توسعه روستایی، مرز ارزها - کریپتو کارنسی توسط کاوه قادری از دیگر همایش هایی است که در این هفته برگزار می شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان بیان کرد: 25 آذر مصادف با روز ملی پژوهش هم همایش جایگاه آینده پژوهی در مطالعات شهری و منطقه‌ای توسط حیدری استاد دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.

احمدی گفت: علاقمندان به شرکت در این همایش می توانند از طریق لینک lms.kd.pnu.ac.ir/pajohesh وارد شوند و از مطالب بیان شده توسط اساتید بهره گیرند.

کد خبر 23149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha