حسین رسولی سرپرست بهزیستی کردستان شد

سرویس کردستان – طی مراسمی با حضور مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور، «حسین رسولی» به عنوان سرپرست بهزیستی کردستان منصوب شد.

به گزارش کرد پرس، مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی کردستان، گفت: تلاش ما این بوده تا از نیروهای بومی خود استان فرد شایسته ریاست بهزیستی کردستان را انتخاب کنیم.

اصغر کاظمی با بیان اینکه در دولت سیزدهم کار بر تلاش مستمر و کار شبانه روزی گذاشته شده است، اظهار کرد: امیدوارم زمان بازنشستگی بنده نیز همچون مدیرکل تکریم شده اداره کل بهزیستی کردستان با رضایت مدد جوهای همراه باشد.

وی با اشاره به اینکه تلاش ما این بوده تا از نیروهای بومی خود استان فرد شایسته ریاست بهزیستی کردستان را انتخاب کنیم، افزود: تا وقتی شایستگان بومی در استان‌ها وجود دارند تلاش می‌کنیم تا از خارج از استان کسی را وارد حوزه مدیریتی هیچ استانی نکنیم.

مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: امیدواریم همگی تلاش کنید تا رویه انتخاب مدیران از داخل استان با عدم تلاش و کوشش مدیران بومی با شکست روبه‌رو نشود تا این رویه در کشور ادامه دار باشد.

مدیرکل سابق بهزیستی کردستان نیز در این مراسم بیان کرد: اگر موفقیتی در استان به دست آمده است به واسطه تلاش جمعی کارکنان بهزیستی است.

سیدصباح قریشی با بیان اینکه رضایتمندی جامعه هدف اصل کار ما در سازمان بهزیستی کردستان بوده است، یادآور شد: در چند سال اخیر بهزیستی استان کردستان همواره جزو ده استان برتربهزیستی در کشور است.

وی گفت: انتظار داریم که به هیچ عنوان مدیران آینده بهزیستی کردستان از احقاق حق جامعه هدف خود کوتاه نیایند.

سرپرست جدید اداره کل بهزیستی کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: تا به امروز با نهایت توانی که داشته‌ام تلاش خود را بر خدمت به جامعه بهزیسی استان گذاشته‌ام و در ادامه نیز این تلاش را دوچندان خواهم کرد.

حسین رسولی افزود: با همگرایی سازمان‌هایی که ماموریت سازمانی مانند بهزیستی دارند و تمامی تشکل‌های استان امیدواریم تکلیف خود را به درستی انجام دهیم.

گفتنی است در پایان این مراسم حسین رسولی به عنوان سرپرست جدید بهزیستی کردستان معرفی شد و از زحمات چند ساله سیدصباح قریشی تقدیر شد.

کد خبر 23151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha