انتخاب شهردار کرمانشاه با اولویت ایجاد درآمد پایدار

سرویس کرمانشاه _ سخنگوی شورای شهر کرمانشاه گفت: انتخاب شهردار جدید کرمانشاه با اولویت ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری و بهبود سیما و منظر شهر ی صورت گرفته است.

به گزارش کردپرس؛ احسان حیدریان در این گفتگو عنوان کرد: طی این مدت افراد مختلفی با حضور در شورای شهر و به معرفی برنامه ها و اولویت های خود پرداختند و در نهایت به ۵ گزینه رسیدیم.

وی افزود: با ارزیابی هایی که صورت گرفت در نهایت هر ۱۱ عضو شورا به این اجماع رسیدند که نادر نوروزی به عنوان شهردار انتخاب شود و ایشان از حمایت همه اعضاء برخوردار است.

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه در مورد اولویت های شورای شهر برای انتخاب شهردار اظهار کرد: یکی از اولویت های جدی شورای شهر ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری است و خوشبختانه شهردار جدید هم برنامه های خوبی در این زمینه ارایه کرد که شورا هم به اجرای آن ها کمک خواهد کرد.

وی افزود: البته این درآمدهای پایدار با روش هایی غیر از شهر فروشی ایجاد می شود زیرا شهر فروشی جفا در حق مردم است.

حیدریان بهبود وضعیت سیما و منظر شهر را یکی دیگر از اولویت های انتخاب شهردار عنوان کرد و گفت: سیمای کلا شهر کرمانشاه متاسفانه دچار آسیب های بسیاری است و شهردار جدید باید در برنامه های خود حتما به این موضوع توجه کند.

وی تاکید بر اینکه شهرداری با زندگی مردم گره خورده است در ادامه افزود: امیدوارم شهردار جدید با یک برنامه ریزی مناسب و خوب بتواند به توسعه کلانشهر کرمانشاه کمک کند.

کد خبر 23185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha