حوزه آبریز سد ایلام پاکسازی شد

سرویس ایلام - سرپرست فرمانداری ایلام از پاکسازی حوزه آبریز سد ایلام خبر داد و گفت: با متخلفان تخلیه نخاله غیرمجاز در بستر رودخانه‌ها و حواشی شهر برخورد جدی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، جوهر نادری زرنه بر حساسیت موضوع حفظ بهداشت محیط و سلامت مردم، به اهمیت موضوع مدیریت پاکسازی حوزه آبریز سد ایلام که تامین‌کننده آب شرب بیش از ۵۵ درصد شهر ایلام است اشاره کرد و اظهار داشت: آب منطقه‌ای با همکاری دستگاه‌های متولی، بخشداران با کمک دهیاری‌ها در خصوص پاکسازی مسیرهای آبریز سد ایلام از وجود هر گونه پسماند یا نخاله ساختمانی اهتمام لازم را بعمل آورند.

رئیس کارگروه مدیریت پسماند شهرستان با اشاره به اینکه تامین سلامت شهروندان و توجه به بهداشت محیط زیست یک اصل اساسی است، گفت: ضرورت دارد همه دستگاه‌های عضو کارگروه مدیریت پسماند از قبل تمهیدات لازم را به منظور جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی اتخاذ نمایند.

نادری در ادامه با تاکید بر تشدید برخورد با متخلفان تخلیه نخاله غیر مجاز در بستر رودخانه ها و حواشی شهر تصریح کرد: رانندگان وسیله نقلیه حمل نخاله مکلف هستند صرفا در مکان‌های تعیین شده نخاله‌های ساختمانی را تخلیه کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلیه نخاله در مکان‌های غیر از مکان‌های تعیین شده، با رانندگان طبق مقررات و ضوابط برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

کد خبر 23263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha