دستگیری 3 سارق در سنندج/23 فقره سرقت کشف شد

سرویس کردستان - رئیس پلیس آگاهی کردستان از دستگیری 3 سارق اماکن خصوصی و ساختمان های نیمه کاره در سنندج و کشف 23 فقره سرقت در این راستا خبر داد.

به گزارش کرد پرس، سرهنگ عبدالله فاتحي گفت: در پي دريافت گزارشات مردمي در ارتباط با سرقت اماکن خصوصی در شهرستان سنندج، بررسي موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وی با بيان اينکه کارآگاهان پس از اطمينان از صحت موضوع با تعقيب سرنخ ها، موفق به شناسايي سارقان شدند، اظهار کرد:‌ کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی بکارگيري شگردهاي پليسي، 2 سارق را در عمليات غافلگيرانه دستگير کردند که در تحقيقات تخصصی به 10 فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.

رئيس پليس آگاهي استان کردستان همچنین از دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره و کشف 13 فقره سرقت در شهرستان سنندج خبر داد و افزود: در پي وقوع چندين فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره در شهرستان سنندج شناسايي و دستگيري سارق و يا سارقان احتمالي در دستور كار مامورین انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ فاتحی ادامه داد: با انجام اقدامات پلیسی و تلاش چندين روزه مامورین، سارق در این زمینه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در حین سرقت دستگیر شد.

وی یادآور شد: در تحقیقات تکمیلی پرونده، متهم در بازجویی های انجام شده به تعداد 13 فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره اعتراف و در همین رابطه، یک نفر مالخر دستگیر و پرونده به همراه متهمین تحویل مراجع قضایی شد.

کد خبر 23351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha