مردم‌ سوریه آماده پذیرش یک پروژه دموکراتیک هستند

سرویس سوریه-شرایط در سوریه برای پذیرش یک پروژه دموکراتیک آماده است.

به گزارش کُردپرس، الهام احمد، رئیس هیات اجرایی مجلس دموکراتیک سوریه روز گذشته در سخنرانی خود در نشست مشورتی نیروها و شخصیت های دموکراتیک سوریه که در استکهلم پایتخت سوئد برگزار شد، گفت: شرایط در سوریه و همه مناطق برای حرکت به سمت یک پروژه دموکراتیک آماده است.

روز گذشته به دعوت کمیته مقدماتی کنفرانس "نیروها و شخصیت های دموکراتیک" و با همکاری "بنیاد بین المللی اولف پالم" در استکهلم پایتخت سوئد، نشست مشورتی با عنوان "جلسه مشورتی دموکرات ها" نیروها و شخصیت ها: ضرورت، امکانات و امید برگزار شد.

در این دیدار پر اورانوس، مسئول پرونده سوریه در وزارت خارجه سوئد، کنت فورشلود، مسئول کمیته روابط خارجی پارلمان سوئد و نمایندگان احزاب و شخصیت‌های سیاسی سوری نیز حضور داشتند.

الهام احمد، رئیس هیات اجرایی شورای سوریه دموکراتیک در جریان این گفتگوها گفت: «سوری‌ها در زمانی که دمشق اقتدار خود را از دست داده است منتظر بارقه‌ای از امید هستند».

وی افزود:شرایط در سوریه و در همه مناطق برای حرکت به سمت یک پروژه دموکراتیک آماده است.

کمیته مقدماتی کنفرانس «نیروها و شخصیت‌های دموکراتیک» پس از شش کارگاه آموزشی در پایتخت‌ها و شهرهای اروپا که توسط شورای سوریه دموکراتیک سازماندهی شده بود، تشکیل شد که پیش از آن سه مجمع گفتگو در داخل سوریه طی سال‌های (2018-2019-2020) برگزار شد.

کد خبر 23359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha