٥ مصدوم و یک فوتی در تصادف زنجیره ای محور ارومیه به سلماس

سرویس آذربایجان غربی- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی از تصادف زنجیره ای و برخورد 4 دستگاه خودروی سواری در محور ارومیه- سلماس خبر داد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، امیر جعفرزاده اظهار کرد: این حادثه ساعت ٢٤ شب گذشته در ٣٠ کیلومتری محور ارومیه به سلماس در محدوده شهرک صنعتی روبروی ذوب آهن اتفاق افتاد، که با اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان و درخواست مرکز فوریت ۱۱۵ برای امدادرسانی و رها سازی به محل حادثه اعزام شدند.

او در ادامه گفت: تیم پایگاه امداد و نجات جاده ای بین شهری قوشچی جمعیت هلال احمر شهرستان ارومیه با یک دستگاه آمبولانس و پایگاه تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان با یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه ست نجات در محل حادثه حاضر شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی افزود: در این رویداد ٨ نفر دچار حادثه شده و یک نفر در دم فوت کرده بود. با استفاده از تجهیزات ست هیدرولیک فرد فوتی و مصدومین گرفتار شده در داخل خودروها رها سازی کرده و جنازه را به مراجع ذیصلاح حاضر در صحنه تحویل داده شد.

جعفرزاده بیان کرد: این حادثه ٥ مصدوم در پی داشت که از این تعداد ٢ نفر از مصدومین توسط جمعیت هلال احمر و ٣ نفر از مصدومین توسط عوامل فوریت ١١٥ اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

کد خبر 23492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha