2.5 میلیارد تومان صدقه در کردستان جمع آوری شد

سرویس کردستان - مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: میزان صدقات پرداختی کردستانی ها در ۹ ماهه امسال 2 میلارد و 500 میلیون تومان بوده است.

به گزارش کرد پرس، رضا طوسی با بیان اینکه مردم نیکوکار استان کردستان در ۹ ماهه امسال 2 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند، گفت: این میزان صدقه از ۴۰ هزار صندوق کوچک و بزرگ در سطح کلیه شهرستان های استان و همچنین کمک های موردی، جمع آوری شده است.

وی افزود: یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از این مبلغ از طریق صندوق های صدقه و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز در قالب کمک های موردی نیکوکاران بوده است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان با بیان اینکه ۱۰۰ درصد این صدقات در هر شهرستان برای نیازمندان همان منطقه جمع آوری شده هزینه شده ، اظهار کرد: یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان آن در بخش کمک های موردی، معیشت، درمان و سایر خدمات حمایتی برای نیازمندان هزینه شده است.

طوسی ادامه داد: همچنین ۹۰۰ میلیون تومان در بخش کمک به تامین مسکن، ۲۰۰ میلیون تومان کمک به تحصیل نیازمندان، ۲۵ میلیون تومان در زمینه کاریابی برای مددجویان و ۲۵ میلیون تومان نیز در بخش کمک به نیازمندان از طریق تعامل با موسسات خیریه هزینه شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۷۵ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد کردستان هستند، بیان کرد: ماهیانه ۳۶ میلیارد تومان مستمری و کمک معیشت به این تعداد مددجو پرداخت می شود.

کد خبر 24110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha