طرح بیماریابی کرونا از امروز در آذربایجان غربی آغاز شد

سرویس آذربایجان غربی- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: در راستای افزایش کنترل‌ها طرح غربالگری و بیماریابی کرونا از امروز، سه‌شنبه در این استان آغاز می‌شود.

به گزارش کردپرس، رضا ابراهیمی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: بسیج، هلال احمر و دستگاه‌های اجرایی مربوطه اهتمام ویژه را در اجرای این طرح داشته باشند.

او با اشاره به ورود سویه اُمیکرون به آذربایجان غربی اضافه کرد: باید موارد لازم نظیر قرنطینه و کنترل، در این خصوص اعمال و اقدامات لازم در این مورد اجرایی شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: افراد مرتبط با افراد مشکوک و قطعی ابتلا به امیکرون باید کنترل شوند و تدابیر ویژه ای در این خصوص به مرحله اجرا در آید.

ابراهیمی با اشاره به لزوم توجه روزافزون به کنترل‌های مرزی بیان کرد: کنترل و نظارت در مرزها باید تقویت شود و اهتمام ویژه در خصوص ورود و خروج از مرزها ضروری است.

او اضافه کرد: هلال احمر در راستای کنترل ترددها در مرز اهتمام جدی داشته باشد و از بیشترین ظرفیت خود استفاده کند. همچنین باید افراد جامعه به زدن واکسن تشویق و ترغیب شوند تا شاهد شیوع دوباره بیماری در سطح جامعه نباشیم.

کد خبر 24217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha