ایجاد اشتغال برای ۴۲۰۰ مددجوی کردستانی

سرویس کردستان - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کردستان از ایجاد اشتغال برای ۴۲۰۰ مددجوی کردستانی در ۹ ماهه نخست امسال از محل پرداخت تسهیلات اشتغال خبر داد.

به گزارش کرد پرس، فرشید جهان بین با بیان اینکه این نهاد در بخش اشتغال زایی برای خانواده های تحت حمایت اقدامات ارزشمندی انجام داده، گفت: با پرداخت ۱۵۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در ۹ ماهه نخست امسال برای ۴۲۰۰ مددجو شغل ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه مشاغل ایجاد شده در زمینه مشاغل روستایی همچون کشاورزی، دامداری و صنایع دستی، خدماتی، تولیدی و .. بوده است، افزود: همچنین ۳۳۰۰ نفر از مددجویان به صورت رایگان آموزش فنی و حرفه ای و شغلی داده شده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کردستان ادامه داد: امسال ۴۲۳ مددجو نیز از طریق این نهاد به صاحبان مشاغل، شرکت ها و کارخانه ها معرفی و برای آنها کاریابی و ایجاد اشتغال شده است.

جهان بین با بیان اینکه همچنین از طریق راهبران شغلی طی امسال برای ۱۴۰۰ مددجو فرصت شغلی ایجاد شده، بیان کرد: راهبر شغلی یک شخص کارآفرین است که در یک عرصه خاص تولیدی در حال فعالیت است و با دراختیار گذاشتن امکانات لازم به مددجویان برای آنها اشتغال زایی و محصولات تولیدی این مددجویان را نیز خریداری می کند.

کد خبر 24324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha