کلاهبرداری میلیاردی به بهانه فروش اسلحه شکاری

سرویس کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند کلاه‌برداری که با ترفند فروش اسلحه شکاری دارای مجوز مبلغ 10 میلیارد ریال از طعمه‌های خود کلاه‌برداری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش کردپرس، سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از مراجعه چند نفر از شهروندان کرمانشاهی به پلیس فتا مبنی بر اینکه از یک فروشگاه اینترنتی اقدام به خرید اسلحه شکاری دارای مجوز کرده و پس از واریز مبالغ زیادی به حساب مدیر فروشگاه، سلاحی به آن ها تحویل نشده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس فتا با دریافت این گزارش رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داده و با انجام کارهای اطلاعاتی و بررسی های فنی موفق به شناسایی 3 عضو یک باند کلاهبردار در استان کردستان شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران با شناسایی مخفیگاه متهم، به استان مورد نظر اعزام و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه هر 3 نفر را دستگیر و به کرمانشاه منتقل کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی ها به ایجاد 2 فروشگاه اینترنتی جعلی در شبکه های اجتماعی با موضوع فروش اسلحه شکاری دارای مجوز اعتراف و عنوان کردند با جلب اعتماد افراد تاکنون مبلغ 10 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و سپس با وجوه بدست آمده اقدام به خرید ارز کرده اند.

وی در پایان و با تاکید بر اینکه طبق قوانین کشوری خریدوفروش اسلحه جرم است، افزود: فروشگاه‌های فروش اسلحه شکاری در فضایی مجازی فاقد مجوز هستند و در بیشتر مواقع به‌قصد کلاه‌برداری ایجاد می‌شوند از این رو شهروندان باید در این خصوص مراقب بوده و فریب تبلیغات افراد سودجو را نخورند.

کد خبر 24445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha