اختصاص ۵ میلیارد تومان برای تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ایلام

سرویس ایلام - مدیر کل ورزش و جوانان ایلام از اختصاص پنج میلیارد تومان برای تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ایلام در سفر رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مظفر علی شائی اظهار داشت: در مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ۲۰ پروژه ورزشی مورد بحث قرار گرفت که یکی از این مصوبات تکمیل پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر ایلام بود.

وی افزود: این پروژه با توجه به اعتبار مصوبه‌ای که در حدود چهار میلیارد تومان داشت، در این سفر نیز پنج میلیارد تومان دیگر برای تکمیل این پروژه مصوب شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام گرفته از سوی وزارتخانه ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس جمهور تخصیص داده شده و از چهار میلیارد تومان اعتبار قبلی نیز ۲ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به نشستی که با کارشناسان انجام شده نیازهای ورزشگاه اولویت بندی و به زودی به فراخور نیازها به مناقصه و پیمانکار آن مشخص می‌شود.

علی شائی اظهار کرد: ما خوش بین هستیم که تا پایان سال مالی که تیرماه سال ۱۴۰۱ است، مابقی اعتبارات پروژه نیز اخذ شود که قسمت‌های عمده‌ای که در سال‌های گذشته مغفول مانده و برای ورزشگاه موردنیاز است، بتوانیم اصلاح و تعمیر و به چرخه فعالیت بازگردانیم.

به گزارش کردپرس، عملیات ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ایلام از سال ۸۵ آغاز شده است و با وجود افتتاحی نیمه کاره در سال ۹۲ هنوز به بهره برداری نرسیده است.

کد خبر 24478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha