الزام ارائه کارت واکسیناسیون برای حضور کارمندان در ادارت

سرویس آذربایجان غربی- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی،درمانی آذربایجان غربی گفت: ارائه کارت واکسیناسیون توسط پرسنل ادارات برای ورود به محل کار الزامی است و این فرایند در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با رصد کلیه واحدهای تابعه جاری است.

به گزارش کردپرس، دکتر محمد امین ولی زاد با تاکید بر رعایت موارد پیشگیری و اهتمام به واکسیناسیون افزود: روند واکسیناسیون در استان بالاتر از میانگین کشوری است و ٤ میلیون و ٧٧٠ هزار نفر دز اول و دوم و ٢٣٠ هزار نفر دز سوم را تا نهم دی ماه سال جاری دریافت کرده اند.

او افزود: یک مورد مبتلا به اومیکرون در استان آذربایجان غربی از وزارت متبوع گزارش شده ولی تا کنون بصورت کتبی موارد به این دانشگاه ابلاغ نشده است و تا حصوص نتیجه به طور قطع نمی توان نظر داد.

دکتر ولی زاد تاکید کرد: ارائه کارت واکسیناسیون توسط پرسنل ادارات برای ورود به محل کار الزامی است و این فرایند در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با رصد واحدهای تابعه جاری است.

او تصریح کرد: تمام افراد بالای 18 سال که از زمان تزریق دز دوم آنها 3 ماه سپری شده است باید دز سوم را تزریق کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان در پایان درخواست کرد: خانواده های دارای افراد 12 تا 17 ساله را جهت انجام واکسیناسیون این افراد به مراکز مربوطه مراجعه نمایند.

کد خبر 24530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha