فقدان سردار سلیمانی، سال ها بر دلها سنگینی خواهد کرد

سرویس کرمانشاه- فرماندار کرمانشاه گفت: از مهمترین خصلت‌های شهید سلیمانی تقوا، اتصال به درگاه خداوند، مردمداری، شجاعت، تدبیر و حضور عملی در صحنه‌های دفاع از اسلام و مسلمین و همراهی با رزمندگان سپاه اسلام بود.

به گزارش کردپرس، «فضل الله رنجبر» دوشنبه شب به مناسبت سالگرد شهید قاسم سلیمانی در جمع مردم منطقه بیلوار افزود: شهید حاج قاسم معمار محور مقاومت بود که اتصال به درگاه خداوند را داشت و خداوند عزت خود و رسولش را به او عطا فرمود و به همین خاطر شهید سلیمانی سردار دلها و محبوب دل ملت‌های مسلمان شد.

وی اظهار داشت: شهید سلیمانی در عرصه سیاسی و نظامی به تعبیر رهبر معظم انقلاب شجاع و با تدبیر بود و در دوران دفاع مقدس جانفشانی ها کرد و خدمات ارزشمندی را به ملت بزرگ ایران در حراست و پاسداری از مرزهای میهن اسلامی داشت و در این راه چند مرحله نیز مجروح شد اما با استقامت و صبوری و توکل به خداوند متعال همچنان راه امام و شهدا را ادامه داد.

فرماندار کرمانشاه اضافه کرد: این شهید در دوران دفاع مقدس مخلصانه خدمت کرد و در شرق کشور با اشرار و قاچاقچیان نیز در راستای خدمت به مردم مبارزاتی داشت و توانست با اتکال به خدای متعال، پیروی از مقام معظم رهبری سازماندهی نیروهای مسلمان را در کشورهای مختلف با موفقیت داشته باشد.

وی گفت: امروز مردم بخش بیلوار که مردمی انقلابی، شهیدپرور و با ایمان هستند در دومین سالگرد ترور شهید سلیمانی همچنان فقدان این مرد بزرگ در دلها سنگینی می کند و پیام دومین سالروز شهادت شهید سلیمانی انتقام سختی است که برای امریکا و آمریکاییان و جبهه استکبار جهانی و به طور قطع انتقام خون پاک آن فرمانده عزیز که در دفاع از جهان اسلام و مظلومین جهان به شهادت رسید سرانجام گرفته خواهد شد.

رنجبر همچنین با تشریح ابعاد زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) مبنی بر زهد، تقوا، قناعت، صبوری و روشنگری در عصر خود و نیاز جامعه در این دوران متلاطم و بداخلاقی‌ها الگو قراردادن ابعاد زندگانی آن حضرت را برای پیشرفت و تعالی جامعه ضروری دانست.

کد خبر 24665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha