کشف چندین محموله  بزرگ قاچاق در شرق دیرالزور توسط SDF

سرویس سوریه-نیروهای شورای نظامی هجین طی هفته گذشته بیش از ده هزار لیتر گازوئیل و مقادیر زیادی مواد غذایی و مرغ را از قاچاقچیان کشف و ضبط کردند.

به گزارش کُردپرس، نیروهای سوریه دموکراتیک روز سه شنبه اعلام کردند که مقادیر زیادی مواد مخدر را کشف و ضبط کردند که توسط قاچاقچیان به مناطق تحت کنترل دولت سوریه از طریق گذرگاه‌های رودخانه‌ای در حومه شرقی دیرالزور قاچاق فرستاده می‌شود.

وبسایت رسمی نیروهای شورای نظامی هجین اعلام کرد که نیروهای این شورا در جریان یورش به گذرگاه‌های رودخانه در شهرک‌های البحرا، ذیبان و الشحیل، مقادیر زیادی سوخت و مواد غذایی را از قاچاقچیان در حومه شرقی دیرالزور کشف و ضبط کردند.

یک منبع نظامی از نیروهای دموکراتیک سوریه به رسانه‌های شمال سوریه گفت که نیروهای شورای نظامی هجین طی هفته گذشته بیش از ده هزار لیتر گازوئیل و مقادیر زیادی مواد غذایی و مرغ را کشف و ضبط کردند.

این منبع تاکید کرد که چندین درگیری بین نیروهای دموکراتیک سوریه و قاچاقچیان رخ داده و تعدادی از آنها زخمی شده اند، اما هیچ یک از نیروهای دموکراتیک سوریه زخمی نشده است.

شورای نظامی در سایت رسمی خود افزود، هدف از یورش به گذرگاه های قاچاق، حذف پدیده قاچاق و دستیابی به تعادل و ثبات اقتصادی به دلیل تأثیر منفی قابل توجه آنها بر اقتصاد منطقه است.

شورای نظامی هجین با تاکید بر تلاش خود برای دستیابی به خودکفایی و شکوفایی اقتصادی در سوریه، تاکید کرد، به مبارزه با پدیده قاچاق در همه اشکال آن تا قطع راه هر کس و گروهی که به دنبال آسیب رساندن به امنیت اقتصادی منطقه است، ادامه می دهد.

کد خبر 24733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha