جای خالی قهرمانان نامی ایلام در نامگذاری میادین و خیابانهای ایلام

سرویس ایلام - مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: این استان دارای قهرمانان صاحب نام و شناخته شده زیادی در سطح ملی و کشور هست اما متاسفانه در استان این موضوع چندان مورد توجه قرار نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس،مظفر علیشاهی در نشست هم اندیشی مشترک روسای هیئت های ورزشی استان و شهرستان ایلام و باشگاههای خصوصی با اعضای شورای اسلامی شهر ایلام که در محل سالن شهید کمری مجموعه ورزشی غدیر شهر ایلام برگزار شد بیان کرد: جای خالی قهرمانان نامی و ملی ایلام در نامگذاری میادین و خیابانهای در سطح شهر ایلام و دیگر شهرها خالی است و لازم است با همت شورای شهر ایلام و دیگر شهرهای استان این مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی فلسفه ایجاد شوراها را هموار کردن راه برای مردم عنوان کرد و گفت: بدین منظور هدف اصلی تشکیل شورای اسلامی شهر و روستا، پیشبرد سریع برنامه‌های توسعه شهری و روستایی از طریق همکاری و مشارکت مردم است.
وی در ادامه گفت : ایلام همواره مهد قهرمانان صاحب‌نام ورزشی که برای کشورمان در رشته های مختلف افتخار آفرینی کرده اند بوده و هست و می طلبد معابر و خیابان شهرستان ایلام به اسم قهرمان نام گذاری شود و شهرداری همانند استانهای دیگر یک تیم ورزشی در استان ایلام را حمایت و به نام خود در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور معرفی کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در ادامه اظهار داشت: ما در استان ایلام جوانان و قهرمانان ارزشمندی مثل فروغی ، هاشمی، پورشیب، صادقی، التونی، بختیاری، حاتم نژاد، نامی، احمدی، منصوری و. افراد دیگری هستیم که نیازمند نگاه ویژه هستند تا این قابلیت و پتانسیل رشد و شکوفا گردد و رنگین تر در میادین بین المللی کسب کنند.

رییس هیئت کوهنوردی شهرستان ایلام نیز در این نشست با اشاره به قابلیت های خوب استان و شهرستان ایلام در رابطه با ورزشهای مربوط با کوهنوردی و ارایه گزارشی در این زمینه گفت: برای تقویت این رشته و شناسایی استعدادها نیازمند راه اندازی خانه کوهنورد و سالن سنگ نوردی هستیم.

در پایان این نشست هم اندیشی مسئولین هیات های ورزشی استان و شهرستان ایلام گزارشی از عملکرد خود و مشکلات موجود ارائه دادند و اعضای محترم شورای شهر در صحبتهای خود قول دادند که در زمینه تقویت حوزه ورزش استان و حمایت از تیم ها و قهرمانان ملی استان همکاری و کمک کنند.

کد خبر 24741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha