نمایندگان AKP در استان های کردنشین به زبان خود در ارتباط با کردها دقت کنند

سرویس ترکیه - اردوغان به نمایندگان AKP در استان های کردنشین ترکیه هشدار داد که برای برقراری ارتباط بهتر با مخاطبان کرد مراقب زبان خود باشند.

به گزارش کردپرس، یک روزنامه نگار حکومتی از هشدار رجب طیب اردوغان رئیس جمهور و رئیس حزب عدالت و توسعه (AKP) درباره دقت به مسئله کرد در انتخابات آتی خبر داد.

عبدالقادر سلوی روزنامه نگار روزنامه حریت، و یکی از نزدیک ترین روزنامه نگاران به حزب حاکم، در یادداشت اخیر خود با عنوان «پیامی هشدار دهنده از اردوغان» نوشت: «اردوغان در دیدار دیروز خود با نمایندگان و اعضای AKP از آنها خواست تا برای انتخابات آتی در سال 2023 آماده باشند.»

سلوی افزود: «AKP در حل مسئله کرد پیشرفت چشمگیری داشته است. اردوغان با تأکید بر مسئله کرد از نمایندگان حزبش در مناطق کردنشین خواسته است تا با زبانی که می تواند رابطه بهتری با مخاطبان کرد برقرار کند، با آنها ارتباط برقرار کنند. اردوغان هشدار داده است تا نمایندگان و اعضای حزبش برای ایجاد رابطه مؤثرتر دقت بیشتری بر روی زبان خود داشته باشند.»

به گفته سلوی، اردوغان همچنین در این نشست بر تداوم سیاست اقتصادی جدید حکومت تأکید کرده و گفته است: «ما مصمم به ادامه سیاست اقتصادی جدید هستیم که بهره پایین، سرمایه گذاری، رشد و اشتغال را در اولویت قرار می دهد. نتایج مثبت این سیاست پس از مدتی نمایان خواهد شد. ما در این مورد مصالحه نخواهیم کرد.»

کد خبر 24793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha