آغاز عملیات آماده سازی خط انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج

سرویس کردستان- مديرعامل شركت آب منطقه‌اي كردستان گفت: بمنظور پايان دغدغه كيفيت آب شرب سنندج، تصفيه خانه اين شهر ميزبان خط انتقال 30 کیلومتري آب از سد آزاد خواهد بود

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، کامران خرم در خصوص سامانه انتقال آب از سد آزاد به تصفیه خانه سنندج اظهار کرد: پس از تکمیل مطالعات، هزینه نهایی برآورد خواهد شد و در حال حاضر مبلغ حدود 350 میلیارد تومان پیش بینی شده که لازم است در طی 2 سال این مبلغ جهت اتمام کار، ابلاغ شود.
وي بيان كرد: با هدف تامین آب شرب سالم و پایدار شهروندان شهر سنندج، برای اولین بار ردیف بودجه ای در سال آینده برای این منظور تعریف شد و برای اجرای این سامانه انتقال، ۹۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان، با اشاره به اجرای پروژه سامانه خط انتقال آب به طول 30 کیلومتر از سد آزاد به تصفیه خانه سنندج، یادآور شد: مجری اجرای این پروژه شرکت آب و نیروی ایران است که بر اساس پیگیری و هماهنگی های بعمل آمده مطالعات طرح در حال جمع بندی است و عملیات اجرایی در سال 99 آغاز خواهد شد.
وی با بيان اینکه با پیگیری مجدانه استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان نیز از محل سازمان مدیریت بحران کشور به این استان اختصاص داده شد، ابراز امیدواری کرد که عملیات اجرای این پروژه در سال جاری آغاز شود.

کد خبر 2480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha