در چشمان اردوغان ترس از دست دادن قدرت را می بینیم

سرویس ترکیه - عمر فاروق گرگرلی اوغلو نماینده HDP در واکنش به بحران های اخیر ترکیه، خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شد.

به گزارش کردپرس،عمر فاروق گرگرلی اوغلو نماینده حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) از قوجائلی، در سخنرانی خود در جمع مردم قوجائلی با بیان این که حزبش یکی از شانس های بزرگ ترکیه است گفت: دیگر بس است، باید حزب عدالت و توسعه (AKP) را رهسپار رفتن کنیم.

بر اساس گزارش مزوپوتامیا، HDP با برگزاری یک میتینگ در استان قوجائلی خواهان استعفای حکومت شد. گرگرلی اوغلو نماینده قوجائلی در این میتینگ با بیان این که حزبش علیه انزوای اجباری، بی عدالتی، و بی قانونی در میدان مبارزه است، خطاب به رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه، که در یک سخنرانی پرسیده بود «در چشمان من چه می بینید؟» گفت: «ما در چشمان تو دروغ و چپاول می بینیم. همچنین ترس تو را از از دست دادن حکومت می بینیم.»

گرگرلی اوغلو با اشاره به بحران های اخیر اقتصادی ترکیه، گفت: «آنها مملکت را تکه تکه فروخته و به یغما دادند. اما هنوز هم در تلاش برای یافتن چیزهایی برای فروختن هستند. آن آقا (اردوغان) در کاخ خودش نشسته و بدون توجه به قوانین و خودسرانه نرخ بهره را کاهش می دهد. اینگونه تنها مسیر چپاول مردم را باز می کند. کسب و کار مردم نابود شده است.»

نماینده HDP در پایان با گفتن این که دیگر بس است (Edi bes ê) خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شد.

کد خبر 25064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha