ورود کاروان حامل نزدیک به 200 خودروی زرهی امریکایی به پایگاه «عین الاسد»

سرویس عراق و اقلیم کردستان - یک منبع امنیتی در استان الانبار گفت که کاروان تجهیزات نظامی امریکا شامل نزدیک به 200 خودروی زرهی هامر وارد پایگاه هوایی عین الاسد شد.

به گزارش کردپرس به نقل از پایگاه خبری – تحلیلی میدل ایست نیوز: یک منبع امنیتی در استان الانبار امروز دوشنبه از ورود کاروان خودروهای زرهی امریکایی از نوع «هامر» شامل حدودا 200 خودرو به پایگاه نظامی عین الاسد امریکا در غرب الانبار خبر داد.

این منبع به پایگاه خبری «المعلومه» گفت که یک کاروان امریکایی بزرگ شامل تجهیزات نظامی امریکا از جمله حدود 200 خودرو زرهی از نوع هامر به پایگاه هوایی عین الاسد متعلق به امریکا در ناحیه البغدادی در شهر هیت وارد شد.

به گفته منبع مذکور این کاروان از استان بصره و با تدابیر شدید امنیتی و پشتیبانی جنگنده های امریکایی به پایگاه عین الاسد منتقل شد.

این منبع که نخواست نامش فاش شود گفت که این کاروان از زمان ورود به خاک عراق با پشتیبانی هوایی جنگنده های امریکایی برای تامین امنیت آن تا ورود به پایگاه عین الاسد حفاظت شد.

وی توضیح داد که شرکت های امنیتی امریکایی ماموریت رساندن این تجهیزات را دارند و نیروهای نظامی نیز از طریق جنگنده ها به پایگاه هوایی عین الاسد و از آنجا به مناطق حضور نیروهای امریکایی منتقل می شوند.

کد خبر 2523

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha