رعایت سند آمایش برای توزیع عادلانه فرصت‌ها و منابع در توسعه هر شهرستان ایلام

سرویس ایلام - استاندار ایلام در دیدار با جمعی از بزرگان و معتمدین شهرستان ایوان بر رعایت سند آمایش برای توزیع عادلانه فرصت‌ها و منابع در توسعه هر شهرستان ایلام در راستای گفتمان عدالت محور دولت سیزدهم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا ضمن تشکر از اظهارات منطقی، کارشناسی شده و دلسوزانه مطرح شده در جلسه گفت: مردمان ایوان مردمانی فرهیخته اند و ایل کلهر ریشه در تاریخ دارد و دارای مردان و زنان فرهیخته و سلحشور و غیرتمندی است که تاریخ بر آن گواهی می‌دهد.

وی با تایید رعایت اصل عدالت محوری به عنوان ستون اصلی گفتمان دولت سیزدهم عنوان کرد: بهترین سند برای رعایت عدالت در زمینه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، خدماتی، فرهنگی و سیاسی رعایت سند آمایش سرزمینی در استان ایلام است تا هر شهرستان متناسب با استعدادهایی که دارد، برنامه توسعه‌ای داشته باشد و حق و حقوق همه مردم استان لحاظ شود.

استاندار ایلام ضمن تأکید بر اینکه شایسته سالاری با روحیه ایلگرایی و تعصبات عشیره‌ای منافات دارد، تصریح کرد: در زمینه رعایت عدالت در توزیع مدیریت‌های استان که شاید دغدغه برخی از مردم باشد، اعتقاد داریم که باید آرام آرام با سیاست‌هایی راهبردی به منظور استفاده از نیروهای نخبه در توسعه استان سعی کنیم شایسته گزینی را با شیب ملایم حاکم کنیم و در عین حال واقعیات استان را نیز در نظر بگیریم.

بهرام نیا توسعه استان را در سایه وحدت و هم افزایی تمام نیروهای موثر استان اعم از نماینده ولی‌فقیه در استان و سایر ائمه جمعه، نمایندگان مردم در مجلس، صاحبان قلم و اندیشه، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، ظرفیت‌های فضای مجازی و... میسر دانست و گفت: با جزیره‌ای عمل کردن کار جلو نمی‌رود.

استاندار ایلام ضمن استقبال از پیشنهاد یکی از معتمدان ایوان مبنی بر تشکیل کارگروه نخبگانی برای هر شهرستان، عنوان کرد: در هر شهرستان یک یک کارگروه نخبگانی تشکیل می‌شود و به صورت فصلی با استاندار یا معاونین مربوطه برگزار و در ارتباط با موضوعات مهم شهرستان خود رایزنی کنند.

کد خبر 25291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha