مشکلی در مسیر باند هواپیما و فرودگاه ارومیه وجود ندارد

سرویس آذربایجان غربی- مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: تلاش بی‌وقفه تیم عملیات زمستانی فرودگاه ارومیه برای عملیاتی نگهداشتن باند فرودگاه و انجام ایمن پروازها ادامه دارد و باند به طور کامل عملیاتی بوده و بارش برف هیچ گونه خللی در انجام پروازها ایجاد نکرده است.

به گزارش کردپرس، محمدعلی نائل قراملکی افزود: با وجود بارش برف، مشکلی در مسیر باند هواپیما و فرودگاه ارومیه وجود ندارد و نخستین پرواز ورودی نیز طبق برنامه انجام شد.

او گفت: پرواز ارومیه به تهران نیز در حوالی ساعت ۸ ارومیه را به مقصد تهران ترک خواهد کرد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به بارش‌های اخیر و تداوم آن، مسافران برای اطمینان بیشتر از انجام پرواز پیش از مراجعه به فرودگاه ارومیه با اطلاعات پرواز تماس بگیرند.

قراملکی بیان کرد: شماره تماس‌ ۱۹۹ و ۳۲۷۷۷۷۶۶ - ۰۴۴ پاسخگوی مسافران است و آنان می‌توانند از این طریق از وضعیت پروازهای این فرودگاه یا تاخیرهای احتمالی اطلاع یابند.

او با اشاره به اینکه پروازهای این فرودگاه بدون مشکل انجام شده‌، به ایرنا تاکید کرد: از زمان اعلام پیش‌بینی بارش برف تمام تدابیر لازم اندیشیده شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

آذربایجان‌غربی سه فرودگاه در شهرهای ارومیه، خوی و ماکو دارد ولی بخش قابل توجهی از پروازهای این استان از طریق فرودگاه ارومیه انجام می‌شود؛ تهران، مشهد و استانبول سه مسیر پروازی پرتردد فرودگاه ارومیه به شمار می‌رود.

کد خبر 25434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha