سقوط خودرو به دره در یخ زدگی شدید محور مهاباد به سردشت

سرویس آذربایجان غربی- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی از وقوع دو فقره تصادف در محورهای جنوب آذربایجان غربی خبر داد و گفت: در این تصادفات یک نفر کشته و ٧تن دیگر مصدوم شدند.

امیر جعفرزاده در این باره به کردپرس گفت: بنا به درخواست عوامل راهداری مستقر در محور مهاباد به سردشت، تیم امدادی پایگاه کله گاوی شهرستان مهاباد برای امدادی رسانی به مصدومین سرنشین خودروی سواری پژو پارس که در اثر لغزندگی و یخ زدگی شدید محور از مسیر منحرف و به دره سقوط کرده بود، درخواست کمک شد.

او ادامه داد: نیروی جمعیت امداد توانستند با مشارکت عوامل مرکز فوریت 115 هر 5 مصدوم حادثه را بعد از طی مسافت 50 متری با شیب 60 درجه ، به کنار جاده منتقل کرده و 2 مصدوم ( مادر و یک دختر 2 ساله ) را به مرکز درمانی انتقال نمایند .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی گفت: همچنين در حادثه ديگري در طی اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (۱۱۲) جمعیت هلال احمر استان عملیات امداد و نجات هلال احمر پایگاه سه راهی جلدیان با هدف رهاسازی و امداد رسانی به سر نشینان خودروهای حادثه دیده به محل حادثه اعزام شدند.

او در تشریح این عملیات افزود: عوامل امدادی پایگاه مزبور در این حادثه با بهره گیری از تجهیزات ست هیدرولیکی 2مصدوم گرفتار شده در داخل خودرو را رها سازی و1 نفر فوتی را به عوامل انتظامی حاضر درصحنه تحویل دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی افزود: مصدومان حادثه بعد از رها سازی جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل فوریت 115 حاضر در صحنه شدند. ۰

کد خبر 25437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha