2165 واحد صنعتی در کردستان به شبکه سراسری گاز متصل هستند

سرویس کردستان - مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: تاکنون بیش از ۶۰۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز در نقاط مختلف استان اجرا و ۲ هزار و ۱۶۵ واحد صنعتی از گاز طبیعی بهره مند شده است.

به گزارش کرد پرس، احمد فعله گری گفت: از این تعداد، یک هزار و ۶۲۷ واحد صنعتی در قالب مصوبه شورای اقتصاد به شبکه گازرسانی متصل شده است.

وی با بیان اینکه به ۸۸۸ واحد صنعتی گازرسانی شده که از لحاظ تعداد ۵۵ درصد صنایع مصوبه شورای اقتصاد را شامل می شود، افزود: ۱۹ شهرک صنعتی نیز تاکنون از گاز طبیعی بهره مند شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان بیشترین فعالیت گازرسانی در استان را گازرسانی به مناطق روستایی اعلام کرد و اظهار کرد: در کل استان بیش از۱۲ هزار کیلومتر شبکه گذاری اجرا شده است که از این میزان 8 هزار و ۴۰۰ کیلومتر شبکه روستایی و حدود سه هزار کیلومتر شبکه شهری بوده است.

فعله گری ادامه داد: تاکنون یک هزار و ۴۳۵ روستا و ۳۲ شهر استان به شبکه سراسری گاز متصل شده است این مهم در نقاط سخت گذر و روستاهای بالای ۲۰ خانوار همچنان در حال انجام است.

وی یادآور شد: عملیات گازرسانی در مناطقی انجام گرفته که قابلیت گازرسانی در آن وجود نداشته است به طوری که در شهرستان های مریوان و بانه، روستاهای واقع در نقطه صفر مرزی نیز گازرسانی شده است.

کد خبر 25445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha