اسکان 252 مسافر در شهرستان قروه/راه ارتباطی  11 روستا مسدود است

سرویس کردستان-معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار قروه از اسکان 252 مسافر در راه مانده در مساجد شهرستان خبر داد و گفت که به دلیل کولاک راه ارتباطی 11 روستای منطقه همچنان مسدود است.

به گزارش خبرنگار کردپرس، پس از بارش برف در شهرستان قروه در روز گذشته تعداد 252 مسافر در راه مانده در مساجد شهرستان قروه اسکان داده شدند.

در همین زمینه به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان قروه پس از بارش برف روز گذشته باتوجه به وضعیت کولاک در جاده ها به تمامی مساجد شهرستان اعلام آماده باش جهت اسکان مسافران در راه مانده، داد شد.

«علیرضا عبدی» در گفت و گو با خبرنگار کردپرس با بیان اینکه تمامی مساجد شهر و روستا آماده خدمت رسانی به مسافران در راه مانده هستند، افزود: شامگاه دوشنبه 14 دستگاه اتوبوس به همراه تعدادی خودروی سواری که شامل 252 مسافر بودند در سه مسجد شهرستان قروه اسکان داده شدند.

او از خدمت رسانی هلال احمر شهرستان به این مسافران گفت و تصریح کرد: به این افراد جیره خشک و پتو توسط هلال احمر داده شد و صبح امروز پس از اطمینان از بازگشایی راه ها شهرستان را به مقصد موردنظر خود ترک کردند.

«عبدی» همچنین از ساماندهی یک خانواده سه نفره معلول تحت پوشش بهزیستی که عازم سفر به سردشت بودند خبر داد و گفت: این خانواده به همراه راننده با هماهنگی مدیرکل بهزیستی کردستان به اورژانس اجتماعی تحویل داده شدند تا پس از بازگشایی کامل راه بتوانند به مقصد خود بروند.

او به خدمت رسانی بهزیستی و اورژانس اجتماعی برای این خانواده تا زمانی که ساکن شهرستان هستند اشاره کرد.

«عبدی» در ادامه به وضعیت راه های شهرستان پرداخت با بیان اینکه در حال حاضر راه های اصلی و فرعی شهرستان نمک پاشی شده و باز هستند، عنوان کرد: تنها راه 11 روستای کوهپایه ای در بخش مرکزی و بخش سریش آباد همچنان مسدود است که نیروهای راهداری در حال بازگشایی این مسیر ها هستند.

مطابق اظهارات او تمامی اکیپ های راهداری از زمان آغاز بارش ها آماده باش بوده و در حال بازگشایی مسیرهای جاده ای و روستایی هستند اما به دلیل کولاک امکان خطر بسته شدن مجدد راه وجود دارد.

«عبدی» از آماده باش نیروهای جاده ای، هلال احمر و اورژانس برای خدمت رسانی به مادران باردار و بیماران خبر داد و گفت که به تمامی دهیاران اطلاع رسانی شده که در این زمینه دقت لازم را داشته و اقدامات لازم را به موقع انجام دهند.

به گفته او تا این لحظه مواردی مرتبط به مادران باردار و بیماران در شهرستان نبوده اما اقدامات لازم برای کمک به این افراد در نظر گرفته شده است./

کد خبر 25608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha