امداد رسانی به ٤ هزار نفر حادثه دیده در جاده های آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امداد رسانی به بیش از ٤ هزارنفر حادثه دیده طی ٣٠ ساعت گذشته توسط نیروهای امدادی هلال احمر استان خبر داد.

به گزارش کردپرس، امیر جعفرزاده در خصوص جزییات امداد رسانی در این حوادث افزود: در این مدت ۱۷محور در شهرستانهای آواجیق، ارومیه، اشنویه، پیرانشهر، تکاب، چالدران، سلماس، مهاباد، میاندوآب، در جاده های مواصلاتی استان آذربایجان غربی درگیر برف وکولاک بودند.

او ادامه داد: از این تعداد هزار و ۵۰۰ خانوار دچار حادثه شده بودند ۱ نفر از این افراد كه زنی باردار در شهرستان سلماس بود که به صورت ایمن به بیمارستان انتقال یافت.

جعفرزاده در خصوص تعداد بیشترین امداد رسانی در سطح استان افزود: ۲ شهرستان اشنویه و پیرانشهر طی مدت قید شده بیشترین تعداد امدادرسانی را داشته که هزار و ۶۵۲ نفر در شهرستان اشنویه و ۲ هزار و ۱۰۵ نفر در شهرستان پیرانشهر توسط تیم های عملیاتی امداد رسانی شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ارائه خدمات امداد و نجات در سطح استان گفت: این عملیات توسط ٢٣ تیم بامشارکت ٩٢ نجاتگر و با بکارگیری ١٠ دستگاه آمبولانس و ٩ دستگاه خودروی کمکدار سبک انجام یافت.

او با بیان اینکه امداد رسانی به دلیل تداوم بارش برف و لغزنده بودن محورهای ارتباطی ادامه دارد، گفت: شهروندان عزیز به محض اطلاع از این حوادث اخبار را از طریق تلفن ١١٢ ندای امداد اطلاع رسانی کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی در ادامه از امداد رسانی و رها سازی به ۴۶دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در روستاهای شهرستان باروق توسط تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان میاندوآب نیز خبر داد.

کد خبر 25833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha