برق و  ارتباطات مخابراتی  منطقه اورامان قطع است

سرویس کردستان - فرماندار شهرستان سروآباد گفت: به دلیل بارش سنگین برف در منطقه کوهستانی اورامان، برق و مخابرات این منطقه قطع شده است.

به گزارش کرد پرس، یوسف باشی گفت: موج دوم بارش سنگین برف که از روز جمعه در منطقه آغاز شد باعث قطعی برق و مخابرات در منطقه صعب العبور اورامان این شهرستان شده است.

وی افزود: نیروهای شرکت توزیع برق سروآباد و شرکت مخابرات به منطقه اعزام شده اند و در تلاش هستند تا پایان امروز برق و مخابرات این منطقه را مجددا وصل کنند.

فرماندار سروآباد با بیان اینکه تردد در گردنه ژالانه به علت بارش سنگین برف و سقوط بهمن مسدود شده است، اظهار کرد: به علت مسدود بودن این مسیر مهم، کار خدمات رسانی و عملیات وصل مجدد برق و مخابرات در این منطقه با کندی روبرو شده است.

باشی ادامه داد: در بحث سوخت رسانی و توزیع آرد در سطح شهرستان خوشبختانه هیچ مشکلی نداریم و به اندازه کافی سوخت و آرد در اختیار مردم قرار داده شده است همچنین راه ارتباطی تمام روستاهای شهرستان سروآباد به غیر از ۹ روستا بازگشایی شده است که تلاش راهداران بازگشایی راه ارتباطی این ۹ روستای باقی مانده است.

وی یادآور شد: تردد در گردنه مارانی محور ارتباطی سروآباد کامیاران فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است و از رانندگان و مسافران درخواست داریم در صورت تردد در این گردنه حتما با زنجیرچرخ حرکت کرده و وسایل گرمایشی و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

فرماندار سروآباد بیان کرد: با مساعد شدن آب و هوا از صبح امروز کار بازگشایی راههای ارتباطی و محورهای مواصلاتی شهرستان توسط نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای با همکاری و کمک خود مردم روستاها آغاز شده است و همچنان که گفته شد فقط راه ۹ روستای تابعه مسدود است که امیدواریم این مسیرها نیز تا پایان امروز بازگشایی شود.

کد خبر 25890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha