حضور میدانی مسئولین ترمیم کننده اعتماد عمومی

سرویس ایلام - استاندار ایلام در جلسه شورای اداری و معارفه معاونین اقتصادی و عمرانی حضور میدانی مسئولین را ترمیم کننده اعتماد عمومی دانست و گفت: وظایف نظارتی باید به شکل تمام و کمال در ایلام اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا گفت: مهم‌ترین موضوع امروز کشور اشتغال، سرمایه‌گذاری، مسایل اقتصادی و نظارت میدانی بر بازار است که باید آنها را نصب العین برنامه‌ریزی های روزمره خود قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تورم موجود واقعیتی است که بخشی از آن مربوط به تحریم‌های فلج کننده است و بخش عمده‌ای نیز به حضور میدانی مسئولین ترمیم کننده اعتماد عمومی چرا که خواسته مردم این است.

استاندار ایلام تاکید کرد: در آستانه ورود به سال جدید باید نسبت به تامین مایحتاج مردم از هم اکنون به صورت برنامه‌ریزی شده مدیران برنامه ریزی ویژه داشته باشند.

او گفت: اگر نظارت قوی باشد، اگر همدل و هم آوا و مصمم بوده و به شکل میدانی وارد صحنه بشویم قطعا برکات زیادی خواهد داشت و این نظارت میدانی و جهادی باید دارای عایدات ملموس و قابل مشاهده و به نفع مردم باشد.

بهرام نیا گفت: امروز اعتماد عمومی مردم آسیب دیده است و باید آن را ترمیم کنیم و لازمه این ترمیم حضور میدانی مسئولین است که مصداق آن حضور بلادرنگ رییس جمهور پس از سفر به روسیه به کرمان بود.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به رفتارهای غیرحرفه‌ای برخی رسانه‌نماها در استان اشاره کرد و گفت: از رسانه های اصیل و شناسنامه دار استان در موضوع مدیریت بحران سیل و بارش برف در استان تشکر می کنم اما برخی رسانه‌نماها همه نظام را زیر سوال برده و تیتر زدند که مسئولین ایلام مردم را رها کرده و در خوابند و با این کار آب در آسیاب دشمن ریخته و خوراک بیگانگان را فراهم کردند در حالی که تمام اعضای شورای مدیریت بحران در موضوع سیل مورموری و بارش برف به صورت شبانه روز پای کار و در کنار مردم بودند.

او گفت: امروز شورای تأمین استان گفتمانش با این دولت یکی است و هرگز به صورت جزیره‌ای عمل نخواهیم کرد و به این رسانه نماهای معدود می‌گویم که گذشت آن دورانی که برخی از رسانه به عنوان دکان استفاده کرده و با تعریف و تمجید از یک عده و به کار بردن الفاظی و نقد غیرمنصفانه دیگران برای خود حاشیه امنی ایجاد می‌کردند.

بهرام نیا تاکید کرد: ما در این دولت اجازه تکرار این اتفاق را نخواهیم داد و لذا هیچ کدام از مدیران حق ندارند با این رسانه نماها کار کنند.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: عمده رسانه ها در مسیر توسعه استان در کنار مسئولین هستند و ما دست رسانه‌هایی که برای منافع مردم تلاش می‌کنند به گرمی می‌فشاریم و از آنها حمایت میکنیم ولی اجازه باج خواهی نمی‌دهیم. باج خواهی رسانه‌ای ممنوع!

به گزارش خبرگزاری کردپرس، امروز در جلسه شورای اداری، شهریار عباسی به عنوان معاون اقتصادی و سعید هژبری به عنوان معاون عمرانی معارفه و از معاونین سابق تکریم شد.

کد خبر 25911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha