191 میلیارد تومان درآمد مالیاتی به حساب شهرداری‌های کردستان واریز شد

سرویس کردستان - مدیرکل امور مالیاتی استان کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 191 میلیارد تومان از محل درآمدهای عوارض مالیات بر ارزش افزوده، به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان واریز شده است.

به گزارش کرد پرس، حسن سجودی با اشاره به اینکه این رقم براساس قانون مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان واریز می‌شود، گفت: پرداختی ها در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته رشد ۲.۱۳ برابری داشته است.

وی اظهار کرد: شهرداری مرکزی سنندج 45 میلیارد و 922 میلیون تومان، شهرداری سقز 18 میلیارد و 354 میلیون تومان، شهرداری مریوان 14 میلیارد و 645 میلیون تومان و شهرداری بانه 12 میلیارد و 424 میلیون تومان دریافت کرده اند.

مدیرکل امور مالیاتی استان کردستان افزود: شهرداری قروه 8 میلیارد و 864 میلیون تومان، کامیاران 6 میلیارد و 478 میلیون تومان، شهرداری بیجار 5 میلیارد و 715 میلیون تومان، شهرداری دهگلان 3 میلیارد تومان، شهرداری دیواندره 3 میلیارد و 323 میلیون تومان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده در ۹ ماهه امسال دریافت کرده‌اند.

سجودی با تاکید بر اینکه بر اساس بند دوم ماده ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده، همه نقاط شهری و روستایی شامل این پرداخت ها می‌ شوند، ادامه داد: حدود یک هزار و ۷۰۲ نقطه شهری و روستایی در استان از منافع پرداخت عوارض مالیات بر ارزش افزوده توسط شهروندان برخوردار شده اند.

وی یادآور شد: علاوه بر شهرهای بزرگ استان بیش از ۷۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هم به حساب سایر نقاط مشتمل بر شهرهای کوچک، روستاهای فاقد دهیاری و روستاهای دارای دهیاری نیز واریز شده است.

کد خبر 25951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha