عملیات ناموفق امداد هوایی هلال احمر کردستان به مردم هورامان

سرویس کردستان – مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: ارسال امدادهای هوایی جمعیت هلال احمر استان برای کمک به مردم هورامان که هنوز در محاصر برف و خاموشی به سر می برد، به دلیل شرایط نا مساعد جوی ناموفق ماند.

به گزارش کرد پرس، پیام جلالی گفت: در ادامه امدارسانی به روستاهای محاصره در برف، واحد امداد هوایی هلال احمر استان طی روز گذشته و در یک عملیات 2 ساعته امداد رسانی به روستاهای مسدود شهرستان های بانه و سقز را انجام داد که متاسفانه به دلیل شرایط جوی و وزش شدید باد امکان امدادرسانی به 2 روستای مسدود در بانه مقدور نشد.

وی با اعلام اینکه امداد رسانی به سایر روستاها با موفقیت صورت گرفت، افزود: امید است با مساعد شدن شرایط چوی بتوان به روستاهای گرفتار در برف هم امداد رسانی کرد و یا در نهایت از طریق مسیرهای زمینی امدادرسانی انجام می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از بسته شدن مسیرهای ارتباطی روستاهای هورامان طی چند روز اخیر خبر داد و اظهار کرد: فرماندار سروآباد و مردم منطقه درخواست کمک و رساندن اقلام ضروری به این شهر را دارند که متاسفانه به دلیل شرایط جوی نا مساعد این امر صورت نگرفته است.

جلالی بیان کرد: امید است شرایط جوی و وزش باد اجازه عملیات را بدهد تا بتوان خدمات هلال احمر را به شهروندان هورامان انتقال داد.

کد خبر 26034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha