پرداخت 8 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنفی دیواندره

سرویس کردستان- فرماندار دیواندره گفت: برای جبران خسارات به واحدها و اصناف آسیب دیده از کرونا هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، جمال ارشدی در جلسه کمیته نظارتی ستاد پیشگری و مقابله با کرونا شهرستان دیواندره اظهار داشت: از این رقم هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به واحدهای اسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون ۲ هزار نفر از اصناف دیواندره که دارای پروانه کسب بوده اند تسهیلات ۶ میلیون تومانی و در مجموع یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دریافت کردند.

فرماندار دیواندره از همکاری اصناف، بازاریان و اقشار مختلف مردم در اجرای محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان قدردانی کرد و گفت: در سایه همکاری مردم روند بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی کاهش یافته و انتظار می‌رود این همکاری همچنان برای قطع زنجیره ویروس کرونا ادامه داشته باشد.

ارشدی با تقدیر از زحمات کادر پزشکی و درمانی برای مقابله با ویروس کرونا، یادآور شد: رزمایش پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با محوریت آموزش، نظارت و ارزیابی با همکاری ۵۳ تیم‌های پایشی و نظارتی طرح شهید سلیمانی درشهرستان دیواندره در حال انجام است.

وی بر لزوم رعایت بهداشت فردی تاکید کرد و افزود : باید رعایت پروتکلهای بهداشتی و بهداشت فردی را به یک باور تبدیل کرده تا کرونا را شکست داد.

فرماندار دیواندره تاکید کرد: رسانه‌های تصویری، مکتوب و فضای مجازی در رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی بازوی توانمندی در اطلاع رسانی برای مقابله با ویروس کرونا بوده اند که نیاز است همچنان ادامه داشته باشد.

کد خبر 2606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha