افزایش ظرفیت سرویس دهی دیتا به 30 هزار مشترک آنلاین

سرویس کردستان - مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به تامین تجهیزات لازم جهت برقراری لینک های ارتباطیِ مشتریان دیتا در کردستان، گفت : با اجرای این طرح، ظرفیت سرویس دهی برای مشتریان آنلاین دارای ADSL، FTHH و VDSL به میزان 30 هزار افزایش یافت.

به گزارش کرد پرس، آزاد حکمت با اشاره به اینکه در شرایط فعلی، استفاده روز افزون مشتریان از سرویس های مبتنی بر دیتا و اینترنت رشد قابل توجهی داشته است، گفت: در راستای تامین لینک های ارتباطی نسبت به ارتقا و افزایش ظرفیت سرویس دهی برای مشتریان آنلاین، تامین لینک های ارتباطی، توسعه و تجهیز Bras استان و سرمایه گذاری های لازم، اقدام شده است.

وی اظهار کرد: با اجرای این پروژه ظرفیت سرویس دهی به مشتریان ADSL، FTTH و VDSL از 90 هزار به 120 هزار ارتقا داده شد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه مشتریان فعال شبکه دیتای استان از مرز 100 هزار گذشته است، افزود: به همین دلیل ظرفیت سخت افزاری تجهیز Bras استان و استفاده از حداکثر ظرفیت موجود و امکان دسترسی به شبکه به ویژه در ساعات پرترافیک امکان کاهش سطح شاخص های کیفی را به دنبال داشت که به منظور پاسخگویی به نیازهای ارتباطی و رعایت اصل مشتری مداری، در کمترین زمان ممکن ظرفیت سرویس دهی به مشتریان online معادل 30 هزار افزایش یافت.

حکمت ادامه داد: با تلاش همکاران این مجموعه عملیات نصب و راه اندازی و برقراری لینک های ارتباطی و همچنین بهره برداری در سطح سرویس های لایه 2 و 3 انجام و زیر بار رفت.

وی یادآور شد: با این اقدام در حال حاضر کیفیت سرویس دهی به مشتریان فعال سرویس های ADSL، FTTH و VDSL رشد مطلوب و قابل ملاحظه شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان کرد: تمام سعی و برنامه ریزی مجموعه مخابرات منطقه کردستان تامین، نصب و راه اندازی تجهیزات مخابراتی در نقاط مختلف استان با هدف ارائه به موقع و با کیفیت سرویس های مخابراتی به مشتریان است.

کد خبر 26176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha