امنیت در مرزهای کردستان پایدار است/دشمن جرات نگاه چپ به کیان کشورمان را ندارد

سرویس کردستان - فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در حال حاضر امنیت مرزهای کردستان پایدار و این استان جزو آرام‌ترین مرزهای کشور را دارد.

به گزارش کرد پرس به نقل از روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان، سردار سیدصادق حسینی از پایگاه‌های عملیاتی و پایگاه‌های بسیج سپاه‌های شهرستان‌های مریوان و سروآباد بازدید کرد و گفت: امنیت پایدار مرزها مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های فرزندان دلیر و غیور ایران اسلامی است که بدور از خانواده‌های خود و در شرایط مختلف از کیان این مرز و بوم حفاظت و حراست می‌کنند.

وی اظهار کرد: خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای امنیتی ستودنی است و مردم کشورمان قدردان تلاش‌های این عزیزان هستند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان روحیه سلحشوری و مقاومت بسیجیان شهرستان را بسیار بالا ارزیابی کرد و افزود: شما نظم و امنیت را در مرزها برقرار می‌کنید و پشتکار شما در حفاظت از مرزهای این شهرستان که جزو با ثبات‌ترین و آرام‌ترین مرزهاست، قابل تقدیر است.

سردار حسینی ادامه داد: به حمدالله با تکیه بر توان داخلی امروز به نقطه‌ای از اقتدار و بالندگی رسیده‌ایم که دشمنان منحوس انقلاب اسلامی جرات نگاه چپ به تمامیت ارضی میهن اسلامی ما را ندارند و این اقتدار نشانه حضور مخلصانه شما بسیجیان در دفاع از کشور است.

وی در ادامه این بازدید‌ها در گفت‌وگویی صمیمی با مرزداران و اعضای حلقه‌های صالحین، بیان کرد: جوانان مرزبان با زحمات و تلاش شبانه‌روزی از مرز‌ها حراست و حفاظت می‌کنند و امنیت پایدار و آرامش را برای مردم فراهم می‌کنند که بحق امنیت مطلوب مرز‌ها را مدیون رشادت و پایداری این عزیزان هستیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به نقش سرگروه‌های صالحین در پیشبرد اهداف اشاره کرد و یادآور شد: حلقه‌های صالحین باید فضا را برای نخبه‌پروری و شناسایی نخبگان فراهم کنند، چرا که یکی از فلسفه‌های صالحین انجام کار تشکیلاتی و تربیت نیرو و کادرسازی در محلات است و ارتباط بین مربیان با سرگروه‌ها و اعضای حلقه‌ها نیز برای دریافت نتیجه بهتر در این زمینه است.

کد خبر 26426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha