پایانه مرزی تمرچین ساماندهی شود/ مدیریت تیرپارک ها راضی کننده نیست

سرویس آذربايجان غربي- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات موجود در پایانه مرزی تمرچین خواستار اجرای طرح ساماندهی در این پایانه مرزی شد.

به گزارش کردپرس، نادر صادقی امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات تیرپارک های فعال در پایانه مرزی تمرچین گفت: متاسفانه رضایت نسبی از روند فعالیت و مدیریت این تیرپارک ها وجود ندارد و علیرغم تذکرات لازم متاسفانه کیفیت ارائه خدمات در این تیرپارک ها بهبود نیافته و مناسب نیست.

او ادامه داد: فعالیت و مدیریت این تیرپارک ها باید تعیین تکلیف شود و افراد با اهلیت و دانش فنی مدیریت این تیرپارک ها را برعهده بگیرند.

روز گذشته نیز نماینده پیرانشهر و سردشت گفت: متأسفانه وجود شرکت های آغری بار و محور طلایی در مرز تمرچین پیرانشهر چندین سال است بدون اینکه کمترین منفعتی برای شهرستان و منطقه داشته باشند، همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند.

کمال حسین پور افزود: عقد قراردادهای غیر متعارف شرکت های آغری بار و محور طلایی باید برای مردم منطقه و شهرستان شفاف سازی شوند و این دو شرکت باید پاسخگوی عملکرد خود در مرز تمرچین پیرانشهر باشند که چرا در طول این همه سال فعالیت کمترین خدمتی به مردم منطقه و شهرستان داشته اند

کد خبر 2656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha