تور آشناسازی گردشگری سلامت در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

سرویس آذربایجان غربی- رئیس انجمن فعالان گردشگری سلامت آذربایجان غربی گفت: تور آشناسازی گردشگری سلامت با مشارکت شرکت‌های گردشگری داخلی و خارجی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش کردپرس، حجت جعفرنژاد، در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اظهار کرد: این تور با هدف اجرای برنامه‌های متنوع جهت تسهیل و بهبود پذیرش بیماران بین‌المللی در استان و معرفی پتانسیل‌ها و زیرساخت‌های درمانی، تاریخی و گردشگری استان برگزار می‌شود.

رئیس انجمن فعالان گردشگری سلامت آذربایجان غربی افزود: انجمن فعالان گردشگری سلامت آذربایجان غربی با مشارکت آژانس‌های دارای گواهینامه حرفه‌ای سلامت تأسیس و در حال فعالیت است.

او ادامه داد: امسال این انجمن نوپا توفیق داشته تا با اتحاد، همدلی و با تکیه بر توانایی‌های اعضا با حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان در زمینه گردشگری سلامت را معرفی کند.

جعفرنژاد تصریح کرد: همچنین این انجمن با برگزاری جلسات و مذاکرات با گروه‌های گردشگری و تجاری اعزامی از کشورهای پاکستان، ترکیه، اقلیم کردستان عراق و جمهوری عراق اقدام به معرفی ظرفیت‌های استان در این حوزه کرده است.

کد خبر 26575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha