رقابت ۲۰ تیم ایده پرداز در رویداد استارت آپ ویکند مددجویان ایلام/گذر از مشاغل سنتی به سمت مشاغل نوین

سرویس ایلام - در آیینی که با حضور مدیرکل کمیته امداد استان،رئیس دانشگاه آزاد ایلام و تعدادی دیگر از مسئولان استان برگزار شد رویداد استارت آپ ویکند مددجویان دانش آموخته کمیته امداد ایلام فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس ، مدیرکل امداد استان ایلام در آیین آغاز بکار این رویداد گفت: این استارت آپ با مشارکت کمیته امداد، دانشگاه آزاد و منابع طبیعی با محوریت کشاورزی نوین و با حضور ۲۰ تیم ایده پرداز از مددجویان کمیته امداد به مدت سه روز برگزار می شود.

وی افزود : در پایان این رقابت‌ها سه تیم برگزیده معرفی و جوایز نقدی ارزنده ای به آنها اهدا می شود. طاهری هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی استعدادهای علمی، مهارتی و ایده های قابل اجراء در زمینه های کارآفرینی نوین عنوان کرد و گفت: چنانچه ایده های ارایه شده قابلیت تجاری شدن و تبدیل به شغل و حرفه را داشته باشند کمیته امداد از روند تجاری شدن این ایده ها حمایت می کند.

مدیرکل امداد استان ایلام ادامه داد: ورود به کسب و کارهای نوین و امروزی یکی از برنامه ها و اولویت های کمیته امداد در راستای کارآفرینی برای نیازمندان است و نیازمندانی که وارد این عرصه ها شوند توسط کمیته امداد حمایت می شوند.

طاهری با عنوان اینکه تا پایان سال بیش از ۶ هزار و ،۲۰۰ شغل برای مددجویان استان راه اندازی می شود افزود: تا امروز بیش از ۵ هزار شغل در این زمینه ایجاد و عملیاتی شده است.

رئیس دانشگاه آزاد ایلام نیز در این همایش گفت: گذر از روشهای سنتی به سمت مشاغل نوین در حوزه کارآفرینی توسط کمیته امداد عملکردی قابل ستایش است

دکتر ناصری افزود:دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از امکانات علمی،اموزشی و مهارت افزایی که در اختیار دارد در زمینه های کار آفرینی و ایجاد شغل برای نیازمندان در کنار کمیته امداد خواهد بود و از این نهاد حمایت خواهد کرد چرا که هدف ما این است قشر مددجو و نیازمند در آینده به افرادی مولد و کارآفرین تبدیل شوند.

کد خبر 26700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha