از دانش آموزان مدال آور ایلام تجلیل شد

سرویس ایلام - طی آیینی از مدال آوران المپیاد های علمی، برگزیدگان بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی و رتبه های برتر بیست و ششمین کنگره سراسری قرآن کریم سمپاد در استان ایلام تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سرپرست آموزش و پرورش استان ایلام در این مراسم از رضا زمانی مقام برنز المپیاد شیمی از مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی، مریم الماسی زاده رتبه ممتاز حفظ ویژه، امجد فرجی رتبه های برتر و عالی در تهیه کلیپ های محتوایی و هنری، امیرعباس بردبار رتبه عالی کلیپ محتوایی و محمدامین موسی خانی رتبه کلیپ محتوایی تجلیل کرد.

علی درویشی در این مراسم گفت: مفتخریم که اعلام کنیم ۵ نفر از دانش آموزان سمپادی استان ایلام در جشنواره‌ها و المپیادهای مختلف علمی و فرهنگی سطح کشور حائز رتبه‌های برتر شده اند.

وی بیان داشت: کسب مدال توسط دانش آموزان به جای خود تبریک و تهنیت دارد ولی ایجاد جنبه‌ اعتماد به نفس و خودباوری که از جنبه‌های ویژه در پرورش دانش آموزان هستند و توسط همین مدال گرفتن ها به وجود می آیند بسیار مهم‌تر است.

درویشی با اشاره به وجود جوانانی پویا و پیشرفت گرا در مملکت و لزوم استفاده از ظرفیت‌های آنان بیان داشت: برگزاری چنین المپیاد‌هایی با رویکردهای پژوهش محوری باعث ایجاد تأثیر در اقتصاد کشور نیز می شود چرا که انجام تحقیقات و پژوهش‌های درست و کاربردی و کاربستی، صرفه‌‌های اقتصادی زیادی دارد.

سرپرست آموزش و پرورش استان گفت: درخواستی که از دانش آموزان داریم این است که تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی را در دستور کار خود قرار دهند و تحقیقاتشان جنبه‌های کاربستی داشته باشد.

کد خبر 26755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha