آموزش‌ حضوری در برخی مدارس آذربایجان غربی  تعطیل شد

سرویس آذربایجان غربی- اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی اعلام کرد: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا آموزش‌های حضوری در مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی مناطق قرمز و نارنجی استان تعطیل است.

به گزارش کردپرس، در این اطلاعیه آمده است؛ به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و بنا به تصمیم ستاد مقابله با این بیماری آموزش‌های حضوری در مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی مناطق قرمز و نارنجی، از روز شنبه ۱۶ بهمن تا دوشنبه 25 بهمن سال جاری تعطیل و تدریس برای دانش اموزان به صورت مجازی انجام خواهد گرفت.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همچنین اعلام کرد: تعطیلی منحصر به آموزش‌های حضوری بوده و مدیران و عوامل اجرایی مدارس، جهت پیگیری امور جاری و پشتیبانی آموزش‌های مجازی، در مدارس حضور خواهند داشت.

گفتنی است؛ هم اکنون شهرستان خوی در وضعیت قرمز و شهرستان های ارومیه، بوکان و پلدشت در وضعیت نارنجی و بقیه شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

سرعت بالای انتشار سویه امیکرون و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی موجب شده تا میزان ابتلا به این سویه در طول یک هفته گذشته روند افزایش به خود بگیرد و مبتلایان روزانه به بیش از ٨٠٠ نفر برسد.

کد خبر 26778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha