انفجار مواد محترقه در بوکان یک نفر را به کام مرگ کشاند

سرویس آذربایجان غربی- مسئول روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان از مرگ یک زن جوان بوکانی بر اثر انفجار مواد محترقه انبار شده در یک منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد.

ظاهر فیضه در این باره به کردپرس گفت: طی گزارشی از یک مورد انفجار در یکی از محله های این شهر به مرکز شماره یک آتش نشانی اعلام شد که در اولین فرصت تیم‌های امداد به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: آتش نشانان توانستند در کمترین زمان ممکن حریق را مهار کنند اما متاسفانه به علت انفجار و آتش گرفتن این منزل مسکونی، یک زن جوان ٣٣ ساله در دم جان باخت.

فیضه نگهداری و انفجار مواد محترقه را علت این حادثه اعلام کرد و گفت: این حادثه متاسفانه بیش از ۳۵۰ میلیون ریال خسارت به بار آورده است.

او از مردم خواست با نزدیک شدن به ایام آخر سال و جشن های چهارشنبه سوری هرگز از مواد محترقه غیرمجاز و دست ساز استفاده نکرده و برای جلوگیری از این چنین حوادثی از جمع آوری و نگهداری مواد محترقه در منزل خوداری کنند.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان همچنین از وقوع انفجار و آتش گرفتن منزلی مسکونی در بوکان به علت نشت گاز خبر داد و گفت: در این حادثه یک زن جوان به شدت دچار سوختگی شد که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شده اما مصدوم به علت شدت سوختگی اکنون به یکی از مراکز درمان سوختگی مرکز استان اعزام شده است.

کد خبر 26783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha