۲۰۷ میلیارد تومان در حوزه مخابرات کردستان سرمایه‌گذاری شد

سرویس کردستان - مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: طی سال گذشته بیش از 207 میلیارد تومان در بخش‌های مختلف حوزه مخابراتی استان سرمایه گذاری شده است.

به گزارش کرد پرس، آزاد حکمت گفت: این میزان سرمایه گذاری با وجود کمبود منابع و محدودیت ها و مشکلات اقتصادی انجام شده و کمبودی در زمین خدمات رسانی به مردم وجود نداشته است.

وی به آمادگی مخابرات برای اجرای فیبر نوری در تمام واحدهای تولیدی اشاره کرد و افزود: در یک سال اخیر در حوزه فیبر نوری بیش از ۳۶۹ کیلومتر در استان اجرا شده که بیش از ۳۰۰ کیلومتر آن مربوط به مناطق روستایی بوده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار کرد: با وجود مشکل در زمینه منابع مالی اجرای فیبر نوری در مناطق مختلف استان تا پایان سال با جدیت ادامه خواهد یافت و واگذاری های جدید تلفن ثابت بر بستر همین فناوری خواهد بود.

حکمت بیان کرد: افزایش رضایتمندی مشترکان، ارائه انواع سرویس‌ها در بستر IP، بهبود کیفیت خدمات مخابراتی در حوزه تلفن ثابت، ارتقا امنیت اطلاعات، اجرای فیبر اختصاصی برای مشتریان، توسعه زیر ساخت سایت های تلفن همراه برای نصب و راه اندازی تجهیزات تکنولوژی های 3G و 4G از جمله مزایای فیبرنوری است.

کد خبر 26891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha