کسب 11 مدال رنگارنگ توسط رزمی کاران کردستانی در رقابت های کشوری

سرویس کردستان - تیم کیک بوکسینگ واکو کردستان در رقابت های قهرمانی و انتخابی کشور که به میزبانی کرمان برگزار شد، 11 مدال رنگارنگ را کسب کردند.

به گزارش کرد پرس، رقابت های کیک بوکسینگ واکو قهرمانی و انتخابی تیم ملی با عنوان جام چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کرمان برگزار شد.

این رقابت ها با حضور مدعیان سراسر کشور به مدت 4 روز در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان در سالن کرمان برگزار شد که تیم کیک بوکسینگ کردستان با 18 رزمی کار در این رقابت ها حضور پیدا کردند و توانستند 11 مدال رنگارنگ را برای استان کسب کنند.

در رده سنی بزرگسالان سوران قمری با شکست تمامی حریفان خود عنوان قهرمانی و نشان زرین طلا را بدست آورد و سلیمان شریف پور یک نشان نقره و نوید عزیزی نیز در این رده صاحب یک نشان برنز شد.

در رده سنی جوانان این رقابت ها کیان شریف زاده، پارسا زندکریمی و آراس رجبی با ایستادن بر سکوی دوم 3 مدال ارزشمند نقره را برای کردستان ارمغان آوردند.

همچنین متین انوری در رده سنی جوانان 2 نشان برنز و مبین خسروپور، شاهین محمدی و تیشکو اسعدی هر کدام یک مدال برنز را کسب کردند.

گفتنی است تیم کیک بوکسینگ واکو استان کردستان با سرپرستی و مربیگری عرفان تیموری در این رقابت ها حضور پیدا کرده بود.

کد خبر 26945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha