ذهن مردم نسبت به شوای شهر ایلام مکدر است

سرویس ایلام - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام در نشست با شورای شهر ایلام نامشخص بودن چشم‌انداز شهری و برآورد نشدن مطالبات شهروندان را از معایب شورای شهر ایلام دانست و گفت: ذهن مردم نسبت به شوای شهر ایلام مکدر است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار اظهار داشت: متأسفانه نارضایتی عمومی از رفتارهای مدیریتی اعضای شورا بالاگرفته و به نظر می‌رسد این امر سیاسی‌کاری و نادیده گرفتن ویژگی‌های شوراها بوده است.

وی ضعف‌های موجود شورای شهر ایلام را نمونه‌ای از ضعف مدیریت دانست و افزود: نادیده گرفتن شوراها به‌عنوان نماد پیوند حاکمیت با مردم و تبلور مردم‌سالاری دینی موجب معایب فعلی شورای شهر ایلام است.

او گفت: مردم به شما اعتماد کرده‌اند و این نعمت بزرگی است چراکه با شعارهای انتخاباتی خودرأی مردم را به سمت خود جلب کرده‌اید و اکنون باید با عملکرد مناسب اعتماد مردم را به سمت خود جلب کنید.

کریمی‌تبار خاطرنشان کرد: ابهامات در پاسخگویی، نارضایتی مردمی، ایجاد ذهنیت منافع محوری اعضای شورای شهر ایلام، عدم شفافیت در اخذ جرائم ماده 100، سیاسی‌بازی و تمرکز به مسائل حاشیه‌ای ذهن مردم را نسبت به شورای شهر ایلام مکدر کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام یادآور شد: اعتماد از دست رفته مردم نسبت به شورای شهر ایلام موجب آن شده است تا خدمات انجام شده شهرداری نیز زیر سؤال برود و اعتماد‌سازی مجدد بسیار سخت و نیازمند تلاش مضاعف است.

کد خبر 270291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha