کمک 500 میلیون تومانی کارمندان ایلام به آسیب دیدگان کرونا/ خسارت کرونا بیشتر از سیل

سرویس ایلام - استاندار ایلام روز دوشنبه در نشست شورای مبارزه با قاچاق کالا و ارز از کمک های مادی همه گروه ها به اقشار نیازمند تقدیر کرد و گفت: کارمندان دولت در ایلام ۵۰۰ میلیون تومان کمک مالی به آسیب دیدگان از کرونا کرده اند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، قاسم سلیمانی دشتکی گفت: درصد خسارت کرونا بسیار بیشتر از سیل و سایر حوادث بود اما با وجود همه فشارهای اقتصادی و اجتماعی همدلی و هم افزایی بین قوا و دستگاه های مختلف بسیار حائز اهمیت بود.

وی افزود: به دلیل تعطیلی بازار در پی کرونا، بیکاری کارگران، عدم بازار فروش عید مردم با فشارهای اجتماعی و تنگناهایی مواجه شدند.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: یکی از مهمترین راهبردهای عبور از این بحران کرونا تداوم همین همدلی ها و وحدت است.

استاندار ایلام تاکید کرد: امیدواریم که مردم با رعایت پروتکل ها به سمت زندگی عادی برویم و به خاطر همین باید طرح فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند به خوبی رعایت شود.

وی از نقش اثرگذار صدا و سیما، خبرگزاری ها، رسانه ها و فضای مجازی تقدیر کرد و گفت: این نقش در فرهنگ سازی و جذب کمک ها بسیار اثر گذار بوده است.

سلیمانی دشتکی همچنین با اشاره به این مطلب که یکی از مهم ترین راههای جهش تولید جلوگیری از قاچاق کالا و ارز است، اظهار داشت: بایست در راستای جلوگیری از قاچاق کالا برنامه ای هدفمند و منسجم داشت که منجر به کاهش این معضل شود.

کد خبر 270656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha