کردستانی ها  از پارک کردن خودرو در نقاط تاریک و خلوت خودداری کنند

سرویس کردستان- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کردستان از شهروندان خواست از پارک کردن خودرو در نقاط تاریک و خلوت خودداری کنند.

سرهنگ عبدالله فاتحی در گفت و گو با خبرنگار کُردپرس، درخصوص پيشگيري از سرقت خودرو گفت: سارقان بيشتر موارد در کمين خودروهايي مي نشينند که صاحبان آن ها بدون رعايت نکات ايمني، خودروهاي خود را در مکاني پارک مي کنند که سارقان از اين فرصت استفاده کرده و باشگردهاي خاص خود لوازم داخل خودرو و در مواقعي خود خودرو را سرقت مي کنند.
وي افزود: اکثرسرقت ها مربوط به خودروهايي است که فاقد سيستم ضد سرقت مي باشند، هر چه ضريب ايمني خودرو افزايش يابد به همان ميزان ضريب سرقت آن کاهش خواهد يافت.
وی در خصوص پيشگيري از سرقت خودرو به شهروندان توصیه کرد: خودروي خود را به لوازم ايمني نظير دزد‌گير، سويچ مخفي، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئيچي و ساير وسايل بازدارنده مجهز کنند وخودروي خود را حتي براي دقايقي كوتاه در اختيار افرادي كه شناخت كافي از آنان نداريد قرار ندهيد .
سرهنگ فاتحی با تاکید بر اینکه شهروندان به هنگام ترک خودرو خود، از قرار دادن سوئيچ بر روي آن جداً بپرهيز کنند از انان خواست : هميشه هنگام ترك خودروي خود، از بسته شدن درها و شيشه‌ها اطمينان حاصل کنند.
وی گفت : رانندگان هرگز خودروي خود را در اماکن خلوت و تاريك پارک نکنند و هنگام ورود و خروج از پارکينگ منزل مراقب باشيد افراد غريبه وارد پارکينگ نشوند.

کد خبر 2712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha