توزیع ۴۰۰ سری جهیزیه و ۸ هزار بسته معیشتی به نیازمندان در ایلام

سرویس ایلام - با اهدای ۸ هزار بسته معیشتی به نیازمندان و ۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند رزمایش کمک مومنانه در استان تداوم یافت.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در این آیین ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: رزمایش کمک های مومنانه با تاکید بر فرمایشات رهبر انقلاب شکل گرفته است.

سردار جمال شاکرمی افزود: این رزمایش در روزهای ابتدایی شیوع کرونا به دستور رهبر انقلاب ابلاغ شده و مجموعه سپاه و بسیج با محوریت نمایندگی ولی فقیه در شکل گیری این اقدام مهم پیشران بودند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به لحاظ تاثیرگزاری بر جغرافیا و جمعیت بیشترین تاثیر را بر جهان داشت و امروز صدای انقلاب در جهان به وضوح شنیده می شود.

فرمانده سپاه استان با تاکید بر اینکه سپاه در تمام عرصه ها آماده ی خدمت رسانی به نیازمندان است، خاطر نشان کرد: ارزش کل کمک های امروز حدود ۱۶۰ میلیارد ریال و شامل ۴۰۰ سری جهیزیه و ۸۰۰۰ بسته معیشتی است.

وی با بیان اینکه کمک مومنانه همچنان ادامه دارد، گفت: به حول و قوه الهی در رزمایشی که شاهد آن هستیم، تعداد زیادی از بسته‌های معیشتی و جهیزیه در نقاط مختلف استان ایلام توزیع خواهد شد، و در پایان سال جاری و در شب عید مرحله دیگری از کمک های مومنانه توزیع خواهد شد.

کد خبر 27125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha