برگزاری جشنواره گرافیکی «دقیقه 55» مصداق بارز جهاد تبیین است

سرویس ایلام - امام جمعه چوار در مراسم آغاز به کار نخستین جشنواره گرافیکی با موضوع بمباران زمین فوتبال چوار در زمان جنگ تحمیلی، به کردپرس گفت: برگزاری جشنواره گرافیکی "دقیقه 55" مصداق بارز جهاد تبیین است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت الاسلام میهن پرست عنوان کرد: پس از گذشتن 35 سال از واقعه بمباران زمین فوتبال چوار، جشنواره گرافیکی "دقیقه 55" اولین رویداد مهم کشوری است که توسط حوزه هنری برای تبیین این واقعه مهم بین المللی صورت گرفته است که می تواند باعث به رخ نمایاندن و معرفی زوایای مختلف این واقعه باشد.

او گفت: پس از بیانات رهبر انقلاب در خصوص ضرورت معرفی واقعه زمین فوتبال چوار، اولین لبیک در استان ایلام توسط حوزه هنری با برگزاری این جشنواره گفته شد تا به زبان هنر در معرفی این واقعه قدم مهمی برداشته شود.

امام جمعه چوار خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره دقیقه 55 در راستای آنچه مقام معظم رهبری در موضوع "تبیین" تاکید داشتند می تواند به زیبایی هر چه بیشتر ابعاد مختلف این واقعه تبیین و به جهانیان معرفی بشود و برگزاری جشنواره گرافیکی "دقیقه 55" مصداق بارز جهاد تبیین است.

میهن پرست تاکید کرد: امروز دشمنان نظام چه داخلی و چه خارجی در صدد این هستند که تحریفاتی را وارد انقلاب و ارزشها کرده و مردم را از مسیر اصلی منحرف کنند تا از نظام و انقلاب و ارزشها دورشان کنند و این استراتژی یک کار فوق العاده حرفه ای و خطرناکی است که از سوی دشمنان شروع شده و لذا رهبر انقلاب در این زمینه حکم جهاد داده اند.

وی افزود: رهبر انقلاب حکم واجب "جهاد تبیین" داده اند و بر همه کسانی که توانایی و قدرت در این زمینه دارند و می توانند در قالب هنر، سخنرانی، نویسندگی، اصحاب رسانه و... مسائل را برای مردم روشن کنند، واجب است که به صحنه آمده و در برابر دشمن بایستند.

کد خبر 27186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha